"Olet salaperäinen musta korppi. Olet yöeläjä. Olet syvällinen ja syvästi tunteva tyyppi. Olet mustavalkoinen luonne ja kostonhimoinen jos sinua loukataan. Lojaalin luonteesi takia sinulle on helppo uskoutua."


Löysin tämän jostain testistä. Syntymäaikani mukaan olisin ollut pöllö, hillitty sellainen. Eli siis se oli syntymäaika testi. Ylläoleva tekst oli loka-marraskuussa syntyneille, mutta mielestäni tuo kuvasi liiankin hyvin minua. Olen mustavalkoinen ja minulle uskoudutaan.

Hmm... Mistä aloittaisin.Aloitetaan nyt koenumerosta. Biologian kokeesta tuli liian hyvä... 8-... Liian hyvä mielestäni. En ansainnut sitä. En todellakaan. No, nuohan ovat vain numeroita.

Kemian tunnilla en kuunnellut ollenkaan. Tuskin kokeeseen jaksan lukea. Ehkä siitä pitäisi kuitenkin yrittää saada jokin hyvä numero? Kun en ole vielä päättänyt siitä eläinlääkärin alasta. Tuskin siihen ryhdyn, mutta eihän sitä tiedä.

Opettaja antoi lukea kokeeseen. En minä jaksanut. Ei moni muukaan. Piirsin aluksi sokean silmän, josta valui kyynel. Tälläisiä piirustuksenikin... Sitten aloin kirjoittaa vanhan monisteen taakse P&T:tä, kunnes tunti loppui.

Kaverit yrittivät saada minut mukaan välipalalle... Ei minulla ollut lippuja, enkä jaksanut muutenkaan. Halusin vain paeta. Onnistuinkin siinä.

Viikonloppuna lähden ehkä kaverin kanssa Helsinkiin. Ehkä. En tiedä edes miksi kysyin sitä mukaan. Nyt ottaa päästä. Paljon. Ei se ymmärrä minua kuitenkaan. Ehkä halusin vain jonkun mukaan, koska vanhempani eivär päästäisi minua yksin. No... Virheitä tulee tehtyä.

Tänään menen naapurin koiran kanssa tokoon. Saas nähdä mitä tapahtuu.

Pitäisi lähteä lenkille, koska en enää ehdi illalla tokon takia. Mutta ehkä lähden tunnin päästä?

Hyviä päivän jatkoja.