Tänään lähden naapurin koiran kanssa taas TOKOon. En tiedä mitä siitäkin taas tulee.

Oli melko kova työ kirjoittaa tuo P&T:n viimeinen osa, mutta nyt se on sitten loppu. Kyllä, enää tänne ei tule mitään siihen liittyvää. Joten hyvästi Poika ja Tyttö!

Vau, kiitos kaikille kommenteille. En olisi uskonut, että näin monet kävisivät täällä. Kiitos ja kumarrus.

Koulussa ei ollut tänään mitään ihmeellistä. Rasittava päivä hieman. Jotenkin. Ei niin hyvä olla, kuin yleesä. Ahdisti. Tajusin, että minun pitäisi yrittää tutustua uusiin ihmisiin, mutta en osaa tehdä aloitetta, koska en ole missään tekemisissä niiden kanssa, joihin haluaisin tutustua. Näyttävät mielenkiintoisilta. Mutta ei ulkonäkö kerro mitään.

En ole ikinä masentunut kunnolla, tajusin sen eilen. Olen ihan tyytyväinen siihen. Ystäväkin oli joskus viillelly jonkin aikaa, mutta ei enää. Kai nämä minun ajatukseni kuulostavat ihan masentuneen ajatuksilta, mutta ne ovat vain asioita, joita ajattelen ka olen aina ajatellut. Minä ajattelen näin, en pidä sitä enää masennuksena.

Tulee taas lyhyt teksti, kun ei ole mitään mitä tänne kertoisi. Liian paljon ajatuksia ja en jaksa niitä selitellä tänne.

Hyvää torstaita kaikille!